FANDOM

Pagina principală

Kanade Yuzuriha, cunoscut şi sub porecla de Yuzu este un prieten din copilărie al lui Nino Arisugawa. Acesta obişnuia să se întâlnească cu ea în fiecare marţi pe plajă şi să cânte împreună melodiile compuse de el acesteia. Numai că într-o zi acesta dipare şi lasă ca mesaj de rămas bun o melodie în nisip. De asemnea el este fondatorul trupei in NO hurrry to shout.

Înfăţişare

Yuzu Manga.jpg

Yuzu în manga

Yuzu este brunet şi are ochii albaştrii. Părul lui este lung şi îl ţine prins într-o codiţă la spate. Deseori este văzut bând lapte din cutii de lapte.

Yuzu Alice.jpg

Iniţial în trupa in NO hurry to shout, Yuzu a fost deghizat sub identitatea lui Alice şiMiou a cântat, fiind vocea acestuia.

Chesire.jpg

În prezent, începând din episodul 5, Yuzu a apărut în public sub deghizarea lui Chesire, după ce Miou a ieşit din trupă, iar lui Nino i-a revenit rolul lui Alice.

Personalitate

Yuzu iubeşte muizica motiv pentru care a cântat şi a compus încă de mic. Din păcate, din cauza unei probleme de sănătate acesta nu a mai putut cânta, dar şi pentru că mama sa nu era de acord ca fiul ei să cântă sau să compună. De aceea pe peioada în care acesta a rămas în spital i-a cunoscut pe Miou , Yoshita şi Kurose . Împreună cu aceştia Yuzu a putut ca în fiecare zi de miercuri să iasă din spital să compună pe plajă.

Pe plajă acesta a întlnit-o pe Nino , sau vocea lui cum o numeşte el şi aceasta i-a regăsit inspiraţia de a cânta. Însă treptat acesta s-a îndrăgostit de aceasta şi înainte de a pleca acesta i-a lăsat în urmă un cântec. Din acest motiv Yuzu s-a închis în el şi mai târziu când s-a reîntâlnit cu prietenii săi din spital au format celebra trupă in NO hurry to shout în memomria lui Alice.

Totuşi Yuzu nu aîncetat să ţină la fată, motiv pentru care a cesta este des tachinat de Kurose şi Yoshita. De asemnea aceasta nu a mai putut compune asta până când Nino a apărut în viaţa sa.

Acţiune

Episodul 1

Yuzu îţi face apriţia pe scenă. Cnd spectacolul începe şi aude vocea lui Nino şi o recunoaşte în public, el fuge de pe scenă spre surpriza celor din sală. El aleergă pe hol, dar este prins de Nino care sare pe acesta. Cei doi cad jos şi acesta se răsteşte la aceasta. Nino în schimb este foarte fericită şi emoţionată să-l revadă, dar ael nu pare foarte entuziasmat. După aceea el pleacă cu memebrii formaţiei sale, dar nu înainte de ai spune să nu mai vorbească cu el adresându-se cu numele de Alice.

Afară el este tachinat de Kuro şi Hiruyoshi. Când Miou îl întreabă dacă cumva cântecul cântat de nino etse compus de el, iar el neagă vehement. De asemnea spune că mai bine se dezbină formaţia din moment cel nu mai poate compune.

A doua zi însă este surprins să constate că este coleg de clasă chiar cu Nino. De asemnea ţipă la profesoara sa când îl tachinează pe seama înâlţiimii sale spunând că chiar şi dacă a rămas cu un an în urmă tot scund este. Pe parcusrsul orei îi întoarce spatele lui Nino, dar asta nu îl împiedică să o audă pe aceasta fredonând cântecul lui. De aceea înainte de concert acesta se află în sala de muzică compunând. Nino apare cântând şi cei doi termină piesa compusă în urmă cu 6 ani.

Între timp Miou geloasă urmăreşte de după uşă şi se decide să nu participe la concert. Astfel că Nino îi va lua locul. După ce Nino pleacă însă apare un băiat care se prezintă Sakaki şi care se interesează de muzica compusă de Yuzu. Yuzu îi spune că dacă vrea poate să le urmărească reprezntaţia din acee azi dacă vrea. Când vine vremea reprezntaţiei Yuzu este martor la reprezntaţia în froţă a lui Nino şi simte iar acelsentiment de posesiune şi gelozie. Dar Nino se opreşte la un moemnt dar spre surprinderea acestuia şi el se arată îngrijorat.

Mai multe în curând...

Relaţii

În curând...

Alte date

  • Yuzu a format formaţia in NO hurry to shout în memoria lui Nino.

Also on FANDOM

Random Wiki