FANDOM

Pagina principală

Kanade Yuzuriha, cunoscut şi sub porecla de Yuzu este un prieten din copilărie al lui Nino Arisugawa. Acesta obişnuia să se întâlnească cu ea în fiecare marţi pe plajă şi să cânte împreună melodiile compuse de el acesteia. Numai că într-o zi acesta dipare şi lasă ca mesaj de rămas bun o melodie în nisip. De asemnea el este fondatorul trupei in NO hurrry to shout.

Înfăţişare

Yuzu Manga

Yuzu în manga

Yuzu este brunet şi are ochii albaştrii. Părul lui este lung şi îl ţine prins într-o codiţă la spate. Deseori este văzut bând lapte din cutii de lapte.

Yuzu Alice

Iniţial în trupa in NO hurry to shout, Yuzu a fost deghizat sub identitatea lui Alice şiMiou a cântat, fiind vocea acestuia.

Chesire

În prezent, începând din episodul 5, Yuzu a apărut în public sub deghizarea lui Chesire, după ce Miou a ieşit din trupă, iar lui Nino i-a revenit rolul lui Alice.

Personalitate

Yuzu iubeşte muizica motiv pentru care a cântat şi a compus încă de mic. Din păcate, din cauza unei probleme de sănătate acesta nu a mai putut cânta, dar şi pentru că mama sa nu era de acord ca fiul ei să cântă sau să compună. De aceea pe peioada în care acesta a rămas în spital i-a cunoscut pe Miou , Yoshita şi Kurose . Împreună cu aceştia Yuzu a putut ca în fiecare zi de miercuri să iasă din spital să compună pe plajă.

Pe plajă acesta a întlnit-o pe Nino , sau vocea lui cum o numeşte el şi aceasta i-a regăsit inspiraţia de a cânta. Însă treptat acesta s-a îndrăgostit de aceasta şi înainte de a pleca acesta i-a lăsat în urmă un cântec. Din acest motiv Yuzu s-a închis în el şi mai târziu când s-a reîntâlnit cu prietenii săi din spital au format celebra trupă in NO hurry to shout în memoria lui Alice.

Totuşi Yuzu nu aîncetat să ţină la fată, motiv pentru care a cesta este des tachinat de Kurose şi Yoshita. De asemnea aceasta nu a mai putut compune asta până când Nino a apărut în viaţa sa.

Acţiune

Episodul 1

Yuzu îţi face apriţia pe scenă. Când spectacolul începe şi aude vocea lui Nino şi o recunoaşte în public, el fuge de pe scenă spre surpriza celor din sală. El aleergă pe hol, dar este prins de Nino care sare pe acesta. Cei doi cad jos şi acesta se răsteşte la aceasta. Nino în schimb este foarte fericită şi emoţionată să-l revadă, dar ael nu pare foarte entuziasmat. După aceea el pleacă cu memebrii formaţiei sale, dar nu înainte de ai spune să nu mai vorbească cu el adresându-se cu numele de Alice.

Afară el este tachinat de Kuro şi Hiruyoshi. Când Miou îl întreabă dacă cumva cântecul cântat de nino etse compus de el, iar el neagă vehement. De asemnea spune că mai bine se dezbină formaţia din moment cel nu mai poate compune.

A doua zi însă este surprins să constate că este coleg de clasă chiar cu Nino. De asemnea ţipă la profesoara sa când îl tachinează pe seama înâlţiimii sale spunând că chiar şi dacă a rămas cu un an în urmă tot scund este. Pe parcusrsul orei îi întoarce spatele lui Nino, dar asta nu îl împiedică să o audă pe aceasta fredonând cântecul lui. De aceea înainte de concert acesta se află în sala de muzică compunând. Nino apare cântând şi cei doi termină piesa compusă în urmă cu 6 ani.

Între timp Miou geloasă urmăreşte de după uşă şi se decide să nu participe la concert. Astfel că Nino îi va lua locul. După ce Nino pleacă însă apare un băiat care se prezintă Sakaki şi care se interesează de muzica compusă de Yuzu. Yuzu îi spune că dacă vrea poate să le urmărească reprezntaţia din acee azi dacă vrea. Când vine vremea reprezntaţiei Yuzu este martor la reprezntaţia în froţă a lui Nino şi simte iar acelsentiment de posesiune şi gelozie. Dar Nino se opreşte la un moemnt dar spre surprinderea acestuia şi el se arată îngrijorat.

Mai multe în curând...

Relaţii

Nino Arisugawa

Zuyu trecut manga

Yuzu a cunoscuto pe nino în urmă cu 6 ani pe plajă, unde a decis ca aceast să fie vocea lui, fiind fascinat de de vocea acesteia. Pe măsură ce cei doi se tot întlneau în fiecarea miercuri pe plajă, fiind singura zi în care aceasta putea ieşi din spital, Yuzu a ajuns să se îndrăgostească de Nino. Într-o i când Nino a venit plângând şi ţipând din cauza dipaiţiei lui Momo, Yuzu a reuşit să o calmeze şi purtat de moment a sărutat-o pe gât. Ca să o aline acesta i-a spus să nu-şi piardă speranţă şi să cânte cu speranţa că într-o şi că vocea ei va ajunge la Momo.

Curând însă după e aceasta a fost transferat la alt spital, Yuzu nu a mai văzut-o pe Nino decât la liceu, unde a fot atât de şocat de apariţia ei încât a încercat să o ţină la distanţă. Adevăratul motiv pentru acest lucru este că aceasta nu doreşte să se mai ataşeze emoţional de aceasta. Însă lucrurile se schimbă când Nino descoperă că Momo merge la aceeaşi şcoală. Pentru a putea preveni ca aceasta să se întoarcă la acesta după dezastroasa audiţie, Yuzu decide să o facă adevărata Alice din in NO hurry to shout, formaţie formată de acesta în memoria ei şi care între timp ajunse destul de cunoscută.

Sarutul lui Yuzu

Pe măsură însă ce lucrurile progresează atât în seria manga şi aeria TV, Yuzu va simţi din ce în ce mai tare nevoia de a monopoliza pe Nino, ajungând să fie gelos şi foarte posesiv asupra vocii ei, provocând-ul pe Momo direct. Punctul culmimnant în seria TV, episodul 8, cât şi în manga când Yuzu ajunge să o sărute dintr-un impuls pe aceasta. Nino este şocată să realizeze sentimentele acestuia pentru el şi cei doi nu îşi mai vorbesc. Atunci Yuzu decide să ia înapoi toate acţiunile sale de dragul prietenei dintre ei şi alege să nu o piardă pe Nino, spunând că este îndrăgostit de altcineva.

În restul timpului, Yuzu se arată un prieten loial şi suportiv pentru Nino în unele dintre cele mai grave situaţii.

Momo Sakaki

La început cei doi se întâlnesc din întâmplare în camera de muzică la şcoală, ajungând ca de acolo să devină amici. Astfel pe cei doi îi leagă o legătură de prietenie având aceeaşi pasiunea în comun: muzica. Însă relaţia lor suferă modificări seriaose atunci când amândoi realizează sentimentele ceiluilalt pentru Nino.

Alte date

  • Yuzu a format formaţia in NO hurry to shout în memoria lui Nino.
  • Yuzu bea lapte din cutii de carton în fiecarezi, sperând că va ajunge să crească în înălţime.
  • Yuzu este cu un an mai mare ca şi protagoiştii, dar se pare că a fost reţinut un an şi acum este coleg de clasă cu Nino.

Also on FANDOM

Random Wiki