FANDOM

Pagina principală

Momo Sakaki este prietenul din copilărie al lui Nino Arisugawa şi prima ei iubire. Acesta a dispărut în urmă cu 6 ani şi a lăsat-o pe Nino cu inima frântă şi cu doar o scrisoare de rămas bun. În prezent acesta este cunoscut sub numele de Kyryuu Momo, un compozitor celebru.

Înfăţişare

Momo are părul negru şi ondulat. Ochii îi sunt căprui şi poarttă ochelarii de vedere însă din copilărie. Ca şi statură acesta este destul de înalt.

Personalitate

Momo este un tânăr talentat, dar care este foarte serios şi preocupat de întreţinerea lui, dar şi a mamei acestuia. În coiplărie, mai exact în urmă cu 6 ani, acesta a fost nevoit să se mute din cauza părinţiilor lui care au fugit pentru că nu au mai putut să-şi plătească datorile. Din acest motiv acesta nu a putut să-şi ia larevedere de la Nino decât printr-o scurtă scrisoare.

Acesta s-a închis în el şi a ajuns să fie un compozitor celebru prin debutul său din pur noroc, când a fost decoperit de un producător care i-a cerut să scris un cântec pentru Baby, o trupă de fete. De atunci acesta a compus numai pentru banii pierdându-şi speranţa regăsirii lui Nino. Însă când aceasta descoperă că studiază la aceeaşi şcoală şi că aceasta vrea să dea audiţie pentru casa de discuri, el refuză să o asculte, deoarece acesta este sfâşiat între dorinţa lui de a o vedea pe Nino şi cea de a face bani.

De asemnea în seria manga acesta face orice pentru a sta departe de Nino, deşi acesta ţine sincer la ea şi are sentimente profunde pentru aceasta încă din copilărie.

Din punct de vedere social acesta este un tânăr retras şi nu are prea puţini prieteni, cu excepţia lui Yuzu cu care se împrienteneşte, deşi vor deveni rivali, dat fiindcă ambii au sentimente pentru Nino.

Acţiune

Episodul 1

Momo apare în ziua concertului, când dă întâmplător peste Yuzu în sala de muzică. Momo se arată interesat însă de partiturile acestuia spunând că etse pentru prima oară când vede altele în afară de ale lui. După aceea cei doi fac cunoştinţă şi este invitat de Yuzu la concert.

Mai târziu acesta vorbeşte la telefon când aude două fete spunând ceva de concertul din sala de gimnastică şi curios se duce să vadă despre ce este vorba. Acesta este însă şocat să constate că cunoşte vocea fetei care cântă şi anume, este vocea prietenei lui Nino din copilărie.

Relaţii

Nino Arisugawa

Momo o cunoaşte pe Nino încă din copilărie. Cei doi şi-au petrecut mereu timpul împreună cântând, ei fiind foarte apropiaţ
Momo Nino Manga.jpg
i aşa cum se vede în manga unde cei doi merge mână de mână. Deşi acesta ţine mult la Nino acesta face o promisiune cu aceasta, şi anume ca dacă este vreodată să se despartă se pot regăsii prin cântecul lor ca mesaj să-i ghideze. Dar acesta este nevoit să se mute şi nu apucă să-şi ia larevedere de la Nino decât printr-o scrisoare.

Ani au trecut, dar acesta nu a putut să o uite pe Nino, el mereu dorindu-şi să o poată vedea. De aceea când acesta află că Nino va aplica pentru audiţia sa el refuză să asiste la audiţie. Motivul este simplu, acesta nu o poate înfrunta deoarece este sfâşiat între dorinţa de a face bani pentru a se întreţine şi a compune pentru aceasta.

Şi totuşi acesta asistă la audiţia ei. Numai că Nino cântă cântecul lor care îi aduce amintiri dureroase. El se ridică în picioare şi pleacă din în încăpere în ciuda protestelor fetei. Singurul lucru care îi spune este că cântecul ei nu se va vinde şi că a picat audiţia.

Când acesta a descoperit că Nino este Alice, solista in NO hurry to shout a fost de o potrivă şocat şi impresionat, astfel că în timp ce o vede la televizor îşi scapă cana pe chitara sa şi o zgârie. Angajatoarea lui îi ia apoi chitara şi o dăruieşte lui Nino, lucru care l-a supărat la început, dar care îi va oferi prilejul de a o înfrunta pe Nino în cele din urmă.

Alte date

  • În manga aflăm că Momo nu locuieşte cu prăinţii lui, şi că locuieşte cu angajatoarea lui, car el-a descoperit întâmplător pe stradă cântând şi l-a angajat ca compozitor.
  • În manga Momo nu are prieteni şi îl consideră pe Yuzu prietenul lui.

Also on FANDOM

Random Wiki