FANDOM

Pagina principală

Nino Arisugawa sau Alice este protagonista seriei Fukumenkei Noise , care în urmă cu 6 ani a făcut o promisiune şi anume de a cânta mereu cu ideea de al întâlni atât pe dragul ei Momo , cât şi pe Yuzu. De asemnea ea este vocalista din in NO Hurry to shout.

Înfăţişare

Nino anime infobox.jpg

Nino Arisugawa

În versiunea anime, Nino are trăsăturile similare cu cele din manga. Părul ei este drept, lung şi roşcat. Ochii ei sunt gri şi pe faţă poartă o mască chirurgicală.

Uniforma ei constă într-o fustă verde cadrilată, o cămaşă albă, un papion albastru, un sacou maro, pantofi negri şi şosete lungi până la genunchi.

Nino manga Infobox.png
În manga Nino poartă aceeşi uniformă şi mască pe faţă. Deseori este văzută cu părul strâns în două codiţe sau desfăcut cu două mici cocuri pe ambele părţii. Conform acesteia are 165 cm în înâlţime.

Personalitate

Nino este o persoană tăcută şi rezervată, dar acest lucru se schmbă atunci când cântă. Ea poartă o mască pe faţă în urma venimentelor petrecute cu 6 ani în urmă, când Momo, prima ei iubire, a dispărut lâsând-ui doar o scrisoare în care îi spunea că nu se vor mai vedea vreodată. Acest lucru a avut un mare impact asupra lui Nino, motiv pentru care s-a retras în sine şi şi-a pus masca pe faţă, deoarece conform acesteia simte că-i va veni să ţipe. Tot din acest motiv aceasta a mai reuzat să mai cânte.

Lucrurile par să se fi schimbat când îl întâlneşte pe Yuzu şi găsind un fel de alinare în cântecele sale, dar totodată şi un nou scop: acela de a cânta în continuare cu speranţa regăsirii lui Momo.

Acţiune

Episodul 1

Nino se află pe plajă unde cântă în fiecare dimineaţă de 6 ani în continuu cu speranţa că vocea ei va ajunge la Momo şi Yuzu. Aceasta a intrat în primul an de liceu şi acum se află la şcoală îndreptându-se spre sala de sport unde se va ţine festivitatea de începere. Acolo ea se reîntâlneşte cu un vechi coleg, Mikota. De îndată însă ce o trupă intră pe scenă, Nino începe să cânte şi ea, lucru care îi atrage atenţia chitaristului de pe scenă.

Acesta se opreşte şi se uită la ea după care fuge de pe scenă spre nedumerirea tuturor. Dar Nino relizează brusc cine este şi alergă după aceasta şi îl ajunge. Întradevăr confirmă că băiatul este Yuzu, vechiul ei prieten după o reîntâlnire emoţionantă. În acest timp ajung şi membrii trupei să cerceteze situaţia, şi Yuzu pleacă cu ei, dar nu înainte de ai spune lui acesteia să nu mai vorbească cu aceasta adresâbdu-se cu numele de Alice.

Nino rămâne stupefiată pe hol întrebându-se dacă Yuzu nu trece printr-o fază rebelioasă. Cu toate aceastea a doua zi ea constată cu surpriză că sunt colegi de clasă şi că numele întreg al lui Yuzu este Kanade Yuzuriha. Ea încearcă să vorbească cu el, dar el refuză. În ziua celei de a doua reprezentaţi, Miou, solista nu mai cântă, după ce a văzut-o pe Nino cu Yuzu în camera de muzică şi Haruyoshi, decide ca Nino să cânte în locul acesteia.

Nino acceptă, dar cu puţin ceva timp înainte de repezentaţie aceasta aude corul şcolii cântnd Străluceşte mică stea, cântec care îi readuce amintiri dureroase în minte. Astfel când cântă pe scenă se dezvăluie spre surpriza tuturor, care însă o primesc cu entuziasm. Totuşi Nino cântă din ce în ce ai tare cu gândul ca vocea ţi cântecul ei să ajungă la unica ei iubire Momo. La un moment dat aceasta se oprşte când crede că a auzit vocea acestuia.

Mai multe în curând...

Relaţii

În curând...

Alte date

  • Cântecul lui Momo şi Nino este "Twinkle Little Star" (Străluceşte mică stea).
  • Trupa in NO hurry to shout a foast creată de Yuzu pentru Nino, iar numele vocalitei este acelaşi cu porecla ei, Alice.

Also on FANDOM

Random Wiki