FANDOM

Bine aţi venit pe Fukumenkei Noise Wiki România!

Nino

Nino este o persoană tăcută şi rezervată, dar acest lucru se schmbă atunci când cântă. Ea poartă o mască pe faţă în urma venimentelor petrecute cu 6 ani în urmă, când Momo, prima ei iubire, a dispărut lâsând-ui doar o scrisoare în care îi spunea că nu se vor mai vedea vreodată. Acest lucru a avut un mare impact asupra lui Nino, motiv pentru care s-a retras în sine şi şi-a pus masca pe faţă, deoarece conform acesteia simte că-i va veni să ţipe. Tot din acest motiv aceasta a mai reuzat să mai cânte.

Lucrurile par să se fi schimbat când îl întâlneşte pe Yuzu şi găsind un fel de alinare în cântecele sale, dar totodată şi un nou scop: acela de a cânta în continuare cu speranţa regăsirii lui Momo.

Ce se va întâmpla când se vor reîntâlni? Va putea Nino şi băieţii să se reîntoarcă la frumoasa lor prietenie, acum că Momo este un compozitor faimos, iar Yuzu un membru al celebrei formaţii în In NO hurry to shout?

Zuyu trecut manga

Fukumenkei Noise Live Action

Actorii 1
Un film Live Action a fost anunţatîn numărul 21 al revistei Hana to Yume, care publică volumele manga, din seria scrisă şi ilustrată de Ryoko Fukuyama, în luna octombrie 2016. Koichiro Miki este cel care va rogiza filmul, de asemnea scrie scenariul împreună cu Rie Yokota. Filmul va avea premierea pe 25 octombrie 2017.

Cast-ul este alcătuit din:

  • Ayam Nakajo - Nino Arisugawa
  • Jun Shishon - Kanade Yuzuriha
  • Yuta Koseki - Momo Sakaki
  • Yosuke Sugino - Yoshita Haruno
  • Erina Mano - Miou Suguri
  • Hayato Isomura- Kurose Ayumi

Personajele

Trailer
Anime - Fukumenkei Noise - Trailer02:37

Anime - Fukumenkei Noise - Trailer

Manga

Fukumenkei Noise Vol.1

Fukumenkei Noise Vol.1
Ai citit seria manga ?
 
1
 
0
 
1

The poll was created at 18:07 on 26 mai 2017, and so far 2 people voted.

AnimangaRo Animanga Ro

AnotherBleachDiabolik LoversDragon Ball Fukumenkei Noise GosickNarutoInuYashaOne PieceSailor MoonUmineko no Naku Koro ni

Also on FANDOM

Random Wiki